Det är slut nu, Ilkka

Den 11 mars 2008 skrev jag så här i min gam-gamla blogg:

”Bara för att inte jag är blondin!

Ja just så! Utrikesminister Kanerva har (igen) skickat en massa sms till någon ung dam som faller honom i smaken.
”Johanna Tukiainen träffade Kanerva på Lapplandsflyget i slutet av januari. Och bjöd honom till sin stuga där de pratade och drack bubbel. ”

Ursäkta, men jag har också träffat Kanerva på flyget, men inte 17 bjöd han mig till någon stuga! Inte ens mitt mobil-nummer bad han om, så vi kunde bli sms-kompisar. Nu skulle jag iofs hellre hugga av mig högra armen än att vänslas med Ilkka Kanerva, men han hade ju kunnat fråga i alla fall, så där av artighetsskäl!”

Ikväll satt jag igen ett par meter från Kanerva,  men inte heller idag vara han intresserad av mitt mobilnummer. Trots att jag var ogravid och hade nya skor! Sorry Ilkka, men dina chanser har gått.

Det här inlägget postades i Uncategorized, Vardagsludd. Bokmärk permalänken.

Kommentera

