Pax att vara Anna Anka

Idag kommer äntligen forstättningen på Svenska Hollywoodfruar! Anna Anka har ju med all rätt lyckats reta gallfeber på ca 75% av den svenska befolkningen. Jag undrar månne om uppföljaren blir Svenska Helsinkifruar. Jag kunde ligga i soffan i joggingbrallorna och käka Fanipala och berätta hur man underhåller sin finska man (dvs man serverar memma till frukost varje dag och spelar kantele i bastun varje lördag, så att ingen trodde jag menade nåt annat. Och förstås, talar finska med kraftig svensk brytning.). Säkert kan mina ödesystrar M & V därefter turas om att ta med sig filmteamet på dagislämning, besök hos frissan och storhandlande på Citymarket. Det skulle bli ett sånt oerhört rafflande program.

Det här inlägget postades i Bland nyheterna. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pax att vara Anna Anka

  1. Anne Haavisto skriver:

    Hahaaa, skönt att du är tillbaka!
    Välkommen!

  2. steffanie skriver:

    Jag vill se en sekvens från kolonilotten också där du domderar en infödd Mask I Halonen för att han inte hanterar hirskålen med tillräckligt kärleksfullt!

  3. Lotta skriver:

    Ser verkligen fram emot denna serie!

Kommentera

