Opposites attract

Min man är ute och joggar i duggregnet, jag äter nötchokladkräm direkt ur burken och väntar på Lyxfällan. Jag mailade en personlig tränare idag förresten. Glömde fråga om elpistolen.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Opposites attract

  1. Ailas skriver:

    Kul med finska pinnar… Gjort någon SIMA ännu? 🙂

    • rostenfranost skriver:

      Nope, faktiskt inte. Dels för att jag är rätt ohuslig, dels för att jag inte är nån mjöd-fantast. Det finns annat i det finska köket jag har ömmare känslor för: karelska piroger, surskorpor ocg dallasbullar tex!

  2. Sofia skriver:

    Om man faktiskt har kontaktat en personlig tränare, då får man äta obegränsat med nötchokladkräm fram till första träningstillfället. Så är väl regeln?

  3. rostenfranost skriver:

    Är det så? Ja men det verkar ju logiskt hörru. Det var då bästa nyheten på länge! Jag tror det skulle passa mig att börja träna i oktober ungefär…

Kommentera

