Valet und kvalet

Vad dyrt det vad med personlig tränare. Egentligen behöver jag ju ingen hjälp, jag vet ju vad jag ska göra: röra på dököttet och sluta äta nötchokladkräm ur burken. Mardrömsvisonen är att jag betalar flera hundra euro för en personlig tränare, sen skulle jag ÄNDÅ sitta och käka chokladkräm och se på Anna Anka eller nån bonde söker assistent eller  fru. Det vore just typiskt mig. Och fatta vilken ångest jag skulle ha då!

Det här inlägget postades i Uncategorized, Vardagsludd. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Valet und kvalet

  1. Annelie skriver:

    Hm..ja…tänk vad många burkar nötchokladkräm man kan köpa för flera hundra euro!

    • rostenfranost skriver:

      Ja tänk! Fast nötchokladkräm brukar inte stå på vår inköpslista, den blev kvar efter mina systerdöttrar var på besök och NÅN MÅSTE JU ÄTA UPP DEN! Det är inte klimatsmart att slänga mat. Men man kan ju se pengarna sparade på icke-tränande som fritt konverterbar valuta för inköp av skor, choklad, burkar med diverse duttkrämer och annat livsnödvändigt.

Kommentera

