Grrr

Jag är så arg hela tiden just nu. Har lust att svära och peka finger och starta en revolution. Men sen är jag ju i verkligheten så buskablyg att jag ändå bara sitter och visslar. Kanske ilskan är övergående, kanske nån slags vårkänslor för oss mentala eskimåer?

Det här inlägget postades i Uncategorized, Vardagsludd. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Grrr

  1. steffanie skriver:

    Du kanske blir mer och mer finsk?

  2. V skriver:

    me too, me too Är det alltså för vi blivit ”för finska”?! ha, ha, ha😉

  3. steffanie skriver:

    Nejnej, inte är finnar mer arga än andra. Men dom kanske bunkrar nog upp lite mer ilska innan dom pyser ut och då kanske det blir lite kraftfullare. Observera att detta är min egen hemsnickrade teori!😉

    • rostenfranost skriver:

      Av nån anledning tror jag inte min man är helt enig i att jag skulle på nåt sätt bunkra upp på ilskan…😉

Kommentera

