When mama’s left the building

Alltid lika faschinerande att i samband med arbetsresor få frågan hur mina barn klarar sig när jag är borta. Tror folk att jag lämnat dem ensamma med en påse hundmat, eller? Jag svarar förstås att jag ritat en karta till min man så han hittar till dagis, sen finns det färdigkokta snabbmakaroner som han kan värma i mikron till barnen.

Det här inlägget postades i Knoddsen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till When mama’s left the building

  1. Marie skriver:

    Ja det är väldigt märkligt när man får sådana frågor tycker jag med… Om Pappa är på arbetsresa så är det ingen som reagerar… /Marie

  2. steffanie skriver:

    Mooohaaaa! Du har väl skrivit vad som är upp och ned på kartan också så han inte vänder den åt fel håll!

Kommentera

