Rumsdyslektiker

Jag hatar mitt dåliga lokalsinne. Hatarhatarhatar. Visst är det humoristiskt ibland och visst tar det mig till nya oväntade platser, men att inte hitta vägen tillbaka hem efter simskolan  är bara tragiskt. Den där klumpen i magen när jag inser att jag inte har den blekaste aning åt vilket håll jag ska åka eller gå för att komma till önskvärd plats. Vart tog avfartsvägen jag tagit de andra fem gångerna vägen!?

Det här inlägget postades i Vardagsludd. Bokmärk permalänken.

Kommentera

