Exotik

Sonen testar nya ord titt som tätt. Imorse:

”Mamma, du är en UTLÄNNING”

Jaha. Joo.  Inte mycket att säga om det.

Det här inlägget postades i Knoddsen. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Exotik

  1. Jeanette skriver:

    Ha ha…killen har koll på saker och ting🙂

  2. steffanie skriver:

    Har han inte lärt sig säga rikssvensk ännu?😉

  3. Marie skriver:

    Dotterns kompis sa till mig häromdagen ”du kommer från Sverige va?” så visst är jag också utlänning och har en gång i tiden besökt Arbetskraftsbyrån för utlänningar i H-fors… Intressant och bemötandet var inte det jag hade förväntat mig…

  4. rostenfranost skriver:

    ”Jag kommer från västra rikshalvan!” borde svaret vara. Om man vågar😉

Kommentera

