Oväntat besök

Premiäreldade i öppna sipisen idag. Det skulle bli så där mysigt och idylliskt. Det gick sådär. Vi fick brandkåren på besök, men brandmannen såg glad ut och det tog jag som ett bra tecken. Han ville dock inte stanna och se på melodifestivalen, men det var ju lika bra det för där fanns ju inget att bli eld och lågor över.

(Sedär en riktigt dålig ordvits!)

Det här inlägget postades i Vardagsludd. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Oväntat besök

  1. Marie skriver:

    Öppnade ni INTE spjälet?

  2. E skriver:

    Jag tyckte den var ganska bra jag!🙂 Kanske jag är alldeles för lättroad.

    • rostenfranost skriver:

      Jag ska villigt erkänna att det var så mycket annat som pågick samtidigt så melodifestivalen fick kanske inte den uppmärksamhet den förtjänade…😉

Kommentera

