Hockey*

Ja men kul att vara svensk i Finland imorgon då. Att Eric Saade slog Paradise Oscar med hästlängder skiter väl alla hockeynördar i. Nää, då nu ska här vältras i lillebrorseufori. -äntligen fick man slå den självgoda storebrorsan på truten. Inte för att bryr mig ett skvatt om ishockey, men jag att jag under morgondagen pga mitt passinnehav kommer förväntas ha en kommentar om det skedda. Kanske kan jag säga att jag av principskäl alltid håller på Azerbaijan numera?

* detta är det första och sista blogginlägg jag någonsin kommer att skriva som har ordet hockey i rubriken. Det lovar jag.

Det här inlägget postades i Finska pinnar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hockey*

  1. A skriver:

    Hockey!? Jag låter den passera!😉

    Alltså…jag ska inte säga för mycket…och har heller inte bestämt mig…men kanske är det så att jag är tillbaka!🙂
    Ny inspiration, ny lust, ny ”anonymitet” och därför (åtminstone tills jag bestämt mig) ny plats!🙂

    • rostenfranost skriver:

      Ååå vad kul om du är tillbaka! Spännande med ny hemvist, rapportera hur det verkar! Jag ska bli lite mer aktiv så snart vi har en ny dator…. (den nuvarande ligger i dödsryckningar)

Kommentera

